29 Haziran 2012 Cuma

Ananı da al gel.

Kalbimi parçalara bölesim var. Bir kişiye verip binbir parça edeceğine annem için bölerim kalbimi. Sonsuza dek sever nasıl olsa. Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir diyorlar ama artık nedensiz seven aşık adama inanmıyorlar. Herkes seni seviyorum diyor. İki kelimeden oluşan sevilenin kalbini titreten en değerli sözün anlamını yok ediyorlar. Beni sevdiğini söyleme göster diyorlar. Sevgiyi hissetmeyi bilmiyorlar mı ? Sevecek birini aramıyorlar, sevildiğini duymak için yalanlar ve istekler üstüne kurulu bir birliktelik istiyorlar. Bazıları terk ediyor bazıları terk ediliyor sanki gerçekten gelmişler gibi gidiyorlar. Ailelerinden vazgeçiyorlar sahte aşklar için. Annesine göstermiyor o sevgilisine gösterdiği sevgisinin yarısını. "İki büyük nimetim var, biri anam biri yarim. İkisine de kıymet biçilmez" demiyorlar artık Neşet amca. Ve ben dört dörtlük değilim. Sen de öyle.Bir gün bana gelirsen eğer gerçek olan azıcık sevgini istiyorum. Adam gibi gel. Huzuru bulmaya gel... Ve ananı da al gel - querida!..