15 Ekim 2009 Perşembe

.


Yüzbinlerce kez lanet ettim sana . Adını anmamaya yemin ettim . Kendimi toplamaya da söz vermiştim ama beceremedim . Ama çabalıyorum . Şu an en yakın arkadaşım olan şarap ve sigaraya lanet okuyorum beni öldürmeye çalıştıkları için . Ama ben ölmek istemiyorum ki . Küçük şeylerle çok mutlu olabilmek , düştüğümde tekrar kalkabilmek , mutlu etmek , bazen için için ağlamak istiyorum . Sevmek istiyorum aslında daha çok sevilmek . Sevgi yüzünden ağlamak istemiyorum . Sırf beni ağlattığın için artık seni sevmiyorum . Ve sana tekrar lanet okuyorum .


Gözlerim bulanmaua başladı . Başım hafiften dönüyor . Bataklığa batamışcasına dibe vuruyorum . Kendi bataklığımda batıyorum bu gece . Seni sevmiyorum . Bi paket sigaramın oluşturduğu külleri senden daha çok seviyorum . Evet batıyorum .


- Bu gece seni tersten görüyorum -