22 Eylül 2009 Salı

.

Bedenim bugün hiç olmadığı kadar yorgun hissediyor kendini .Güneş hiç ısıtmadığı kadar çok ısıtıyor Dünyayı . Ama tenim sanki güneşe inat buz gibi .Güneş Dünyayı bu kadar ısıtırken , insanlar sıcaktan terlerken ben neden o sıcaklığı hissetmiyorum ? Güneşi görüyorum fakat neden sıcaklığını tenimde hissedemiyorum ?

Sevdiğim adam geldi az önce . Sımsıkı sarıldı bana . Ama ben yine üşüdüm Güneş . Sonra ağladım . Annem aldı kollarına . Kokusunu iyice içime çektim ama sıcaklığını hissedemedim . Babam da saçlarımı okyaşıp alnımdan öptü . Babamın sıcacık öpüşünü bile hissedemedim ben .Ben yaşıyor muyum ? Ruhum bedenimi terk mi etti yoksa ? Öyleyse neden bir çok ağacın içinde kurumaya yüz tutmuş olanı benmişim yada bir çok kitap arasında hiç el sürülmemiş en tozlu olanıymışım gibi hissediyorum ? Neden yaz görünümlü kış mevsimi yaşıyorum ?

Yeter artık çok üşüdüm .
Bu gece kimse görmeden güneşe dokunup sıcaklığını tenimde hissetmek istiyorum .
- Güneşe uzandım -